Studiedag

Undra vem jag tänker på.. hahah skämtåsido! 
Gårdagens goda gärning: säga till en tjej i tunnelbanan att dra ner sin kjol eftersom den var vippig och hade "fastnat" i jackan så man såg heeela rumpan. Hon blev väldigt tacksam om man säger så haha stackarn! Jo annars så har jag haft studiedag idag. Äntligen skrivit klart mitt ångestprojekt, inledningen till gymnasiearbetet. Mitt ämne är att jämföra inredningstrender under 1975 med dagens trender från 2015. Ska bli riktigt kul faktiskt! Efter det ska jag göra en inredningstidning (eftersom jag går estet så gör vi något praktiskt). En annan skojig grej är att min systers kompis från England är här i några dagar. Eller ja, det roliga var att jag vid middagen frågade om hon ville dricka mjölk. Hon bara skrattade och sa nej tack. Efteråt kom jag på att engelsmän inte dricker mjölk som vi gör i Sverige. Hon måste blivit lite förvånad.. ;) 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0