En helg

Så ännu en helg är förbi. I fredags gick jag elin och kajsa på Troye Sivan på grönan. Det var fett nice! På lördagen hängde jag hela dagen med elin och på kvällen gick vi på ett minikrök. Det var annorlunda men kul! Råkade däcka där så vi åkte hem imorse och kom hem vid åtta tiden. Sedan dess har jag bara legat i sängen exakt HELA dagen. Haft ångest, mått dåligt och fällt lite tårar. Haha men det hör väl till att vara bakis. Har inte ens gjort engelskan som ska vara klar imorgon. De senaste dagarna har faktiskt livet kommit emellan, så skyller på det. Skolan känns inte lika viktig när det faktiskt är mycket annat runt omkring. Så jag skyller på det, livet kom emellan. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0