Sommaren 2016

En liten bildsummering. Har såklart såå många fler bilder men men.. ;)
Idag är sista sommarlovsdagen. Om jag ska summera det här sommarlovet med några ord skulle jag säga: skratt, gråt, random och minnen för livet. Hade bästa veckan nere i Ayia Napa, lärde känna människor som jag "tar med mig in" nu på hösten också. Vet inte hur framtiden kommer se ut men det får bli som det blir. Det här sommarlovet har i alla fall varit det bästa hittills. Det har hänt en del skeva saker som ändå varit roliga. Jag skulle ändå säga att jag är nöjd med allt. Hade kunnat maxa sommaren mer men har ändå bockat av hälften av mina 
 
Om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte redo för fem öre att börja trean. Känner mig inte redo för höst. Har i princip levt i en bubbla nästan hela sommaren och kunnat vara fri att göra vad som helst. Har så många tankar på hur hösten kommer bli för mig.. Har en känsla av att skolan inte kommer gå så bra eftersom jag redan nu INTE är taggad. Är redan skoltrött fast jag inte varit i skolan på månader typ. Vill bara ta studenten nu. Vi får se hur jag känner när jag väl står där i juni.. Åh herregud asså. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0