Lite allmänt

Letade upp i mitt arkiv för att kolla när det var jag fick min vita iphone alltså den som jag har nu. Juni 2012. Vilket betyder att jag har haft samma iphone i 2,5 år och den fungerar fortfarande lika bra. Väntar dock på att den ska gå sönder.. Gud är det ens okej att tänka så? Så himla sugen på en ihone 6. Kommer definitivt bli en sådan när den här rackaren dör såsmåningom. Annars då? Sitter och ojar mig för att jag alltid råkar skicka fel snapchats till folk. Har gjort det seriöst 10 gånger till olika personer. Känns så stelt också när personen inte svarar på min ursäkt efteråt. Vill rensa min snapchatlista och folk som jag följer på ig som inte följer mig. Men jag orkar inte. Vanligtvis så är jag sjukt "noggran" med att jag ska behandla enskilda individer som de behandlar mig. Om du aldrig börjar starta en konversation med mig, bye vi hörs aldrig mer för jag tänker inte vara den personen som bara tar initiativ hela tiden. Typ så. Aja nu ska jag skriva i min dagbok och sedan kolla klart lite på en serie. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0