London "bildbomb"

Vill ni ha fler bilder från London? Jag och mamma var 5 dagar där, det var väldigt trevligt! Vädret var helt ok lite trist och grått men den näst sista dagen var det lite sol. 
 
Måndag: Vi landade vid 10.00 och var på vårat hotell ca 10.30 för vi tog London express tåg som åker till Paddington och vårat hotell ligger 5 min promenad från Paddington. Sedan gick vi till Marble Arch och hela Oxfordstreet gatan även lite på New bond street (VS) och Burlington Gardens (A&F). Sen köpte jag även lite saker på andra affärer. Vi köpte hem mat från M&C som är en mataffär i England, typ som Coop här. Sen badade jag i poolen på kvällen.
 
Tisdag: Vi tog tunnelbanan till shepherds bush där Westfield ligger (GH, topshop, hollister, juicy osv) så köpte jag lite saker där. Vi tog tunnelbanan mot Paddington igen och det hände en skitkonstig sak påvägen hem som jag har tänkt på hela resan..<3 Sedan gick vi tillbaka till hotellet och slappade, även middag från M&C för det var så goott! 
 
Onsdag: Åt frukost (jättegott), sedan gick vi till Marble Arch och shoppade igen på Oxford Street och även några bakgator bakom Oxford st. Åt lunch på Starbucks och sen gick vi till british museum och kollade lite. Sen gick vi hem igen och jag hade jäätteont i fötterna, fast det hade jag varje dag för vi gick så himla mycket!
 
Torsdag: Först lämnade vi tbx några saker på PRIMAK sen åkte vi the original sightseeing bus till massa sevärdheter. Var sååå skönt att bara sitta på en buss med öppet tak och fota. Vi hoppade av vid Towern och åt lunch på någon italiensk restaurang, fast det var gott. Sen tog mamma typ 100 bilder på mig framför Big Ben men blev aldrig nöjd med någon.. Ser drogad ut på 70 % av alla bilder. 
 
Fredag: Tog turistbussen igen till National Gallery och kollade på tavlor, hittade även gratis wifi på någon restaurang som vi åt på! På eftermiddagen gick vi sista rundan till Victoria's Secret. :c Sen fikade vi på Starbucks och återvände till hotellet och vid halv 7 på kvällen typ åkte vi till Heathrow. 
 
PS! Shoppingen från London kommer upp ikväll.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0