Mors dag

Min lilla morsdag "present". Skönt att bo i hus för då fixar man presenten gratis haha!
Usch den här helgen har bara varit ångest. Satt åtta timmar i streck igår med en indesign uppgift på 36 sidor som ska vara inne imorgon. Längtar tills ett dygn för då är helvettesdagen över. För imorgon ska jag komplettera på engelskan så att jag kan få ett C i slutbetyg. Grejen är den att jag fortfarande inte fattar vad jag ska säga.. Sen ska den där indesign uppgiften in på lektionen (inte helt klar än). Och efter skolan ska jag stanna kvar för att skriva en debattartikel på svenskan, återigen komplettering. Nog om skolan nu, tänk att vi alla har sommarlov om två veckor. Saaajk! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0