Lögner och trasig taxi

"Fina folket" som jag och elin är, så tog vi taxi hem igårnatt. Råkade dock ha sönder taxin hehe.. När jag skulle gå ut ur bilen så stötte jag mot kanten så att någon plastgrej flög av. Taxichauffören frågade om jag tappde något (för det lät högt) och jag ba "jaa jag tappade bara min mobil", och skyndade mig ut ur taxin. Hoppas han inte upptäckte det direkt efter. Vad är det med mig och lögner? Kan liksom starta en konversation med en vit lögn (bara på fyllan dock). Inget stor lögn alls men det är bara konstigt och stelt när jag tänker efter. Hur som helst, gårkvällen var fan rolig. Jag och elin är verkligen crazy bitches om man säger så. Älskar att ha en bästavän som man ba kan göra sjukt galna saker tillsammans. Och hur det än blir så har man alltid svinroligt tillsammans + skapar skeva men roliga minnen lol. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hhahahhahahahqha❤️❤️❤️

2016-05-08 @ 21:20:16

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0