Fågelproblem

Den här fågeln asså.. Vi har haft mycket stora problem med den de senaste dagarna. Så fort min katt Missan är ute så kommer den här fågeln och försöker attackera henne. Den dyker ner och håller på att trakassera henne så att hon jagas in i hemmet. Jag ligger helt fridfullt och solar men så fort Missan är ute så går jag in för jag vet att fågeln kommer terrorisera henne/mig. För några dagar sedan så flög den nästan in i mig, skrek så himla högt! Det är bara Missan den reagerar på också, som är en kolsvart katt. När Oliver är ute så bryr den sig inte alls. Kanske har det med färgen på katten att göra?? I sådana här lägen vill man ju ha en modig katt som bara dödar eländet (säger en vegetarian haha) men istället blir hon rädd och springer in.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0