Besvikelse och hopp

 Blev riktigt jäkla glad när mamma hade köpt hem en chèvrepizza från CGs. Men när jag öppnade kartongen hade de fucking ändrat receptet. Istället för chèvrebitar var det någon äcklig kräm och pizzan smakade grönmögelost. Höll på att börja gråta, helt seriöst. Återvänder aldrig mer till CGs. Förutom den äckliga pizzan så har jag äckligt mycket stress pga skolan. Mina betyg kommer vara pissigt dåliga det här året. Har inte anstängt mig särskilt mycket alls. Kommer få typ C i allt förutom några B och kanske något A eller två. Kanske inte låter så fruktansvärt hemskt men får halvt panik när jag vet var och vad jag vill gå för utbildning, som förmodligen har skyhöga antagningspoäng. Aja får satsa som få i trean och göra högskoleprovet flera gånger. Herregud vilket liv jag har en sån här fredagkväll haha. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0