Småkul

Okej, skriver en till liten rolig historia från Napa då. Jag har för mig att Disa var på hotellet då jag och elin drog ut själva. I alla fall så började vi snacka med en kille från schweiz/tyskland ?? och jag trodde han frågade vilket hotell vi bodde på. Varje gång någon frågade vilket hotell vi bodde på så ljög jag och sa "Christabelle" eftersom det är ett känt hotell med mycket ungdomar. Hur som helst så svarade jag honom, sedan pekade han på mig och Elin och ba "Pelin and Christabelle, right?" Och jag och Elin skrattade så brutalt mycket. Tydligen så frågade han vad vi hette och missuppfattade Elins namn så Elin blev plötsligt Eelin. Kanske inte låter så roligt men där och då var det så himla kul. Om jag minns rätt så sprang vi ifrån honom för att han (precis som flera andra läskiga norrmän förföljde oss.. Men det är en annan historia!)
 
Juste kom på en till rolig händelse som har med hotellnamn att göra. Första kvällen var vi lite ovana med alla inkastare utanför klubbarna så vi började prata med några som jobbade på Grabbarna. De skulle tydligen skicka någon person till vårt hotell för att sälja på oss fler saker (?) så de frågade oss var vi bodde och jag svarade ba "Christabelle, rum 616". De ba "okej vi kommer förbi imorgon". Vet inte ens om det finns ett sådant rumsnummer där haha. Ville bara att de skulle bli nöjda så att vi kunde dra vidare. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0