En liten rolig historia

 

Andra kvällen i napa var väl inte så jättebra. Vid tvåtiden blev jag och elin trötta och på dåligt humör. Vi satte oss vid kanten av bargatan och fällde en tår eller två (haha wtf uttrycket?). Hur som helst så kom det fram två killar och satte sig brevid oss och ba hi girls how are you, why are you crying? Och vi orkade inte med någon jobbig jävel så jag sa till elin något först om att jag ej pallade och sen ba "ful som FAAN är han också" och elin upprepade mig och skrattade. Men sen... Började hans kompis snacka svenska om vilken diss jag la. Så det visade sig att båda var svenskar och min panik när jag insåg det var enorm. Konstigt att de ens satt kvar och pratade lite med oss? Shit stackarn ändå. Men alla fattar ju vad killar vill om de går fram till två fulla tjejer som sitter ensamma och halvgråter. Så dumma är vi inte så han kanske behövde höra dissen ändå. .

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0