Allmänt

Lite roligt att jag använde min systemkamera en gång under hela napa veckan, och den gången var i hotellrummet haha. 
Fy vad tråkig min blogg känns. Funderade idag på hur lång tid jag ska blogga? Jag menar kommer jag blogga när jag går på universitetet och sånt i framtiden? Tror knappast det.. Hur som helst så är det ba en skojig grej som jag har skrivit ca 100 gånger här känns det som. Jag bara solar och solar hela tiden. Kan väl inte vara så himla bra samtidigt som jag inte bränner mig. Ligger ute flera timmar per dag utan solkräm men blir inte ens röd. Tackar gudarna för bra pigment! För att komma in på ett annat ämne, idag har jag inte gjort något. Har legat i solen och stekt. Imorgon ska jag och jb träffas i stan, bada och ha det gött bara. Har ju inte träffat henne sedan innan napa eftersom hon åkte till Rhodos hehe! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0