Nu är det bra, nu är det nog!

Som vanligt har jag inga fina bilder hehe
Efter att ha vaknat upp av att en spindel kröp ner från taket till min huvudkudde (som också gjorde att jag flög upp från sängen) så känner jag bara NEJ nu är det bra nu är det nog. Kan inte ha massa grejer i mitt rum från vardagsrummet. Kan inte sova bra, kan inte plugga och kan inte röra mig i mitt rum för att alla vardagsrumsgrejer står här. Idag har jag portionerat ut grejerna överallt i huset (förutom i vardagsrummet). Det mesta har jag ställt in i min syrras rum (som också redan är fullt med grejer). Hon har inte märkt någonting än så jag har väl lyckats rätt bra måste jag säga. Blir inte så kul när hon går förbi mitt rum och ser att det är nystädat med 0 grejer från vardagsrummet. Undra om hon kommer fatta då? Haha får ta bråket senare i så fall. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0