"Låtsades att det inte var jag, det var det lättaste"

Skulle publicerat det här inlägget i förrgår..
1. När jag skämde ut mig för läkaren igår. Skulle kolla upp mina nervryckningar hos läkaren ju. Sen sa hon att jag behövde ta av mig kläder och skor (satt i jacka och halsduk). Panik fick jag för jag var ju inte förberedd att stå i princip naken?? Började ta av mig jackan och skorna och skulle precis knäppa upp byxorna när hon sa att jag bara behövde ta av mig jackan och skorna. Hahah. Sen när hon gjorde lite övningar med mig (för att se om jag var frisk) så låg och skrattade så himla mycket. 
 
2. Skippade franskan och engelskan imorse. Sen kom min engelskalärare ut och insinktivt gömde jag mig bakom en vägg där jag och några andra satt. Såklart så ser hon ju mig när de andra gått in i klassrummet och ba "var var du". Då började jag hosta som fan och ba "jag är sjuk". Varför är jag den stelaste människan??
 
3. Varför har jag börjat skriva i punktform 1, 2, 3 osv? Haha nu ska jag sluta lol. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0