Inte okej!!

Jag vet att det är en lipliner penna men den funkar att använda som en vanlig läppenna. 
Godmorgon! Jag är faktiskt lite irriterad.. Klockan 07.11 vaknade jag av ett fruktansvärt högt motorsågljud utifrån. Vad fan är det här tänker jag och försöker ignorera ljudet. Men när det har fortsatt i ytterligare fem minuter går jag upp och kollar vad det är. Där står min granne och sågar till sin jävla altan. Förlåt men vem fan börjar såga klockan sju, en lördagsmorgon och väcker alla andra? Det här är fan inte okej! Aldrig ska man få kunna sova. Ni vet ju säkert att jag är superkänslig när det gäller att väckas på morgonen. Jag blir svinlack om någon väcker mig. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0