Fyra

1. Det värsta ljuden jag vet är när folk gnisslar med sina bestick mot tallriken. Typ när man skär med kniven för hårt mot tallriken så blir det ett gnissel. Hatar också ljudet av när folk pillar på naglarna. Eller inte pillar men försöker trimma naglarna med fingrarna? Äh kan inte förklara..
 
2. Skrattar så ofta åt mig själv för jag råkar säga opassande eller stela saker haha.
 
3. Mitt mål är att bara träna.. åtminstonde innan nyår! 
 
4. Jag nojjar mig jättemycket över eventuella sjukdomar. Om jag plötsligt får ont i benet så får jag en klump i magen och tror att benet måste amputeras för att det är cancer eller något. Tänker på det här minst en gång per dag!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0