Fortsätt ba kör som vanligt

Hur nice vore det inte nu att komma bort typ en månad från eländet som vi lever i? Med IS och allt skit som händer i världen. Inte nog med att Sveriges terrornivå har ökat 4/5. Är så fucking rädd. 
Hallå där! Det är kaos i mitt rum. Imorgon kommer två snubbar som ska lägga om golvet i vardagsrummet + köket. Alltså behövde vi flytta alla grejer. Så jag har knappt någon yta i mitt rum att stå på för att det är så sjukt mycket saker här. Mitt rum och min syrras är ju på övervåningen, samma som vardagsrummet. Så ah jag lever i kaos nu.. Aja det blir nog bra sen. Nu ska jag bara ta hand om mig själv den här kvällen. Ta en lång dusch och kolla på missade PH avsnitt. Det vi måste göra är bara att fortsätta leva som vanligt och inte bara vara oroliga. Kram! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0