Fjortisar 2007 (+ödet)

Sorry jb men har tyvärr ingen annan bild haha! 
Jag är en tänkare som ofta fastnar i mina egna tankar. Har ni någonsin tänkt på en sak? Att ödet bestämmer allt. Seriöst jag har något riktigt starkt band med ödet, det är riktigt coolt. Ödet har olika betydelser för mig. På en sekund kan ALLT förändras för att man får någon impuls. Jag tänker typ hur allt skulle förändras om man helt plöstligt går in i ett klassrum i skolan och typ skriker och hoppar på bordet. Det var bara ett exempel men förstår ni hur jag menar? Och att allt skulle förändras på en sekund om man puttar ner någon på spåret framför tunnelbanan. Aldrig för att jag ens skulle göra något av dessa men ah. Sedan att ödet bestämmer hur saker och ting ska bli. Att just precis vid ett tillfälle en viss tid ska jag träffa just DEN personen som förändrar allt. Alltså man behöver bara vara vid rätt tid så kan allt förändras. Svårt att förklara men sådana här frågor älskar jag att diskutera.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0