Fast nära skjuter ingen hare ändå

Från sommaren 
Godkväll! Ni vet den där känslan när allt runt omkring en är perfekt. Alltså snackar nu om det visuella. Mitt rum är i perfekt ordning, mysigt och städat. Mina nya polkagris doftljus tända och justin biebers julalbum spelas på stereon. Men den här dagen har inte varit så perfekt som den är just nu haha.. Fan vilket kaos asså. Hade då fototid i studion med elin idag. Och jag kan inte hantera varken blixtar eller fondvägg i den där jäkla studion. Vi hade ställt upp allt bra men det blev ingen bra bakgrund pga för mycket skugga. Var riktigt stressad för allt blev bara dåligt. Mitt uppe i allt skriker elin åt mig. Jag vänder mig om och hinner inte reagera förrän den ena blixen ligger på golvet. Sedan skiker elin en till gång, ännu högre och sedan faller den andra blixten ner på golvet. P-A-N-I-K. Här har blixtar som kostar liksom 50 000 kr styck (minst?) åkt ner i golvet för att jag råkade stöta till dem. Sedan ser jag också att blixtparaplyerna helt böjt och förstörda. Kan ni första min fucking panik?! Blixtarna föll ju ca 2 m ned eftersom själva blixtstativet var så långt. Jag höll på att gråta, skakade och svettades. Och skräcken som uppstod när jag visste att jag var tvungen att säga till min fotolärare.. Som tur var hann jag lugna ned mig (blixtarna klarade sig pga de landade på paraplyerna) hämtade honom och ba "paraplyet råkade böja sig när vi vecklade ut det". Herregud om han bara visste vad som hände egentligen. Paraplyerna gick dessutom att böja tillbaka så det var ingenting som gick sönder. Återigen jag kan inte hantera fotostudion alls. Finns nog inget annat tillfälle när jag svär så mycket som jag gör i det rummet haha. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahhhaha

2015-12-03 @ 08:30:09

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0