Sluta överanalysera Celine

Oki jag måste verkligen lära mig att skaka av mig saker. Eller åtminstonde sluta bry mig och överanalysera allt och allting. Jag är expert på att överanalysera allting. Fast jag antar att de flesta är så. Fast ibland är jag nog extrem. Det kan handla om att personen inte snackar med mig på ett tag, så går jag och inbillar mig att den personen inte tycker om mig. Så jäkla löjligt faktiskt. Måste bara slappna av och gilla läget. Och inte få panik över småsaker haha.. Och om det skulle vara så att någon person inte tycker om mig så vad spelar det för roll? Jag känner många personer som jag inte tycker om. Och så kommer det alltid att vara! Man kan inte tycka om allt. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0