Night

Långan igår. Känns som om jag är där typ varje helg! 
Igår hade jag bara en lektion med betygssnack. Efter drog jag och några andra i klassen till matgrejen i kungsan. Är så trött nu så orkar inte ens googla vad det hette. Aja det var mys! Sedan satte vi oss på strandvägen vid vattnet. Åkte hem, fixade lite och åkte in till stan igen för att bada. Kände på vattnet, var sååå kallt så badade inte. Efteråt drog vi till långan där lite folk var. Eller ganska mycket folk efter ett tag. Kom hem vid två. Satt och snackade med en full student påväg hem på bussen. Var lite kul haha skulle ha deeptalk men istället snackade han ett annat problem, att han inte kom in på krogen den kvällen? Aja. Kom nyss hem från stan med elsa. Köpte lite grejer och snackade. Mysigt fast är så himla trött nu. Inte något till krök den här helgen. Taggar till nästa vecka istället! 🎉

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0