Klänning

Vet inte om jag ska ha den här på min syrras student.. Gillar allt förutom ryggen då den är så djup så man kan inte ha något under för då ser det förjävligt ut. Ugh finns ingen klänning med normal rygg känns det som!
Vaknade kring nio idag och trodde att det var skola. Blev jättestressad tills jag kom på att det är söndag idag hehe. Måste laga lunch nu är så enormt hungrig. Sen funderar jag på att träna lite. Antingen en långpromenad i skogen med musik i hörlurarna ner till rösjön eller kolla på film och gå på löpbandet. Känner bara att jag vill göra något av den här dagen. Behöver lugna mig och rensa tankarna inför kommande vecka. Det händer så mycket den här veckan så jag är redan stressad. Två studenter att gå på, fika med min kompis + hennes kompisar, långan?, packa, italien på lördag..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0