Katter

Förlåt men varför finns det nästan bara fula katter kring medelhavet. Kommer ihåg när jag var i Grekland när jag var liten, såg ingen söt katt? Kolla på katterna ovanför, fulsöta visst men den längst ner är bara ful hehe. Jag har själv två katter men är ändå jätterädd för djur jag inte "känner". Svårt att tänka sig men jag blir rädd om en katt närmar sig mig här nere. Vet ju inte om den kommer attackera mig som en jävlig grannkatt gjorde för några år sedan. Skulle bara klappa den katten och först var den så snäll och söt men efter en kort stund så började den klösa på mitt huvud. Nästan som på film ni vet när katten typ sitter på huvudet och man försöker slita av sig den.. Usch haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0