Fastnade på toaletten

Underbara Lottis i torsdags
Sitter i sängen i mitt rum, nystädat rum och lyssnar på Maggio. Sov en stund innan middag så nu är jag pigg och känner mig inte som en zombie. Vill ni veta vad jag var med om idag? Jo haha jag fastnade på toaletten på donken. Jävligt obehagligt. Har ju klaustrofobi och får panikattacker vid såna här tillfällen. Det var en sån där betaltoalett så betalde 5 kr, gick in och låste. Sedan klickade det till i dörren efter ett tag? Så tror den gick i baklås eller något. Försökte få upp låset i typ en minut. Drabbades av panik och ba skrek "ursäääktaaa hallååå jag sitter fast" typ hundra gånger innan det kom en personal och låste upp. Mitt hjärta slog i 180 och jag skakade fortfarande fem minuter efter att jag hade kommit ut. Aja nog om fobier nu ska jag laga middag och sätta på en film! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0