Bada

Mobilbild
Är dum i huvudet som inte tog med en macladdare som fungerar till båten. Alltså en speciell sort.. Så nu kan jag bara ladda min dator då vi har landström och det har vi inte varje dag. Så kanske inte blir så mycket systemkamera bilder. Ska passa på såfort vi har landström. Aja lever livet häe nere! Varmt och skönt. Saknar inte sverigevädret ett dugg. Har badat från båtbryggan idag, varmare i vattnet än igår. Fick lite panik då jag såg två enorma fiskar simma under mig så tog på mig badskorna. Det känns som om jag simmar med badskor så är jag inte lika utsatt för stt bli biten av en fisk/haj/orm eller liknande. Åh är så rädd för allt i vattnet kan aldrig slappna av. Är lixom rädd för krokodiler när jag badar i Sverige.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0