är en orm

Idag
Jag är en orm. Fast nä, jag känner mig som en fucking orm. Jag fjällar så mycket!! Eller ett parti på ryggen.. Ser ut som om jag har en hudsjukdom där. Tänk er en solbränd rygg med vita prickar. Ja typ så. Håller också på att fjälla i ansiktet. Alltså fjälla låter så äckligt. Huden lossnar lixom. Är helt rödsprängd i ögonen. Ser så jäkla hög ut. SOLENS FEL. Aldrig varit såhär röd i ögonen shit asså. Förutom det så känner jag mig glad! Mitt liv vore komplett om en viss person gillade min senaste bild på insta.. ;) Kollar mobilen hela tiden men näe, hoppas på det bästa i alla fall hihi. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha söt är du!! Hen kommer gilla bilden just wait... /lottis

2015-06-19 @ 20:26:07

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0