Älskar liveet

Posen jag gör på första bilden, ni kommer få se massor av sådana bilder haha! Älskar den posen dock. Så tumblr/weheartitaktig. Ser så jäkla fri ut. 
Lever liveeet här nere.. med ett förjävligt wifi. Alltså bokstavligen. Vet inte vad som har hänt?! Men det tar typ hundra år att ladda upp en bild här. På mobilen fungerar det knappt alls. Tog typ 15 min att få upp allas mystories. Hur som helst, idag åkte vi från viken vid tolv och kom till den hamnen vi är i nu för några timmar sedan. Imorgon ska vi hyra schooters (stavning orkar inte googla som jag alltid gör annars). Eller stavas det skoter?? Det bränner som fan i ansiktet alltså jag orkar inte. Förövrigt känner jag mig så jävla flawless och älskar mig själv hihi. Varför höjs självkänslan såfort man är lite brun? Hmm. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0