3 dagar kvar

Weheartit
Godkväll! Imorgon är jag ledig eftersom treorna tar studenten. Det är två år kvar tills jag tar studenten men fan vad jag redan börjar hypea. Alltså kollar lixom på studentklänningar typ.. Är sjukt orolig för att vår klass inte ska få något flak fixat eftersom vi är så få i klassen. Man kan ju inte vara typ 10 pers på ett flak? Ända sen jag var liten, typ fem år har jag sett studentflak och velat åka ett sånt. Men gud vad töntigt det här känns haha oroa sig såhär två år innan. Meeen tiden flyger förbi som jag brukar tänka. Nog om studenten nu! Har bränt mig i ansiktet idag när jag satt i solen typ en timme på kvällen? Eller inte bränt mig men kinderna är röda och varma. Aja jag vettefan. Har laddat upp med massa aftersunprodukter som jag ska ha med mig på resan. Bästa hawaiiantropic, deras bodylotions luktar så gott. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0