Bilder som får mig att skratta (med en liten förklaring till varför)

Ta bilderna med en nypa salt ;) 
Valborg, långholmen. Ja ni kanske ser vilka som är nyktra. Elsa babe, längst till höger aka mamma står där och poserar för ett fotografi med en väska som hon avskyr. Åh gud vad jag elin och elsa har skrattat åt hennes seriösa sätt att se bra ut på bilden. älskling! 
 
Ännu en till bild från Valborg med stackars Issa. Sorry gmn men kan inte låta bli att le när jag ser den här videon där du gråter en skvätt <3333
 
Herregud, den här skeva kvällen alltså.. Och stelheten i skolan efter. Ella och jag på toan hemma hos någon ??? vet ej hur vi hamnade där lol. 
 
Paula och jag efter att vi hade kissat i en hundpark innan vi skulle till Ella. JÄVLAR vad kissnödig jag var. Satt typ 40 min på tvärbanan och hade ont av smärta. Var fan nära att kissa på mig. Är seriös har aldrig varit så kissnödig i mitt liv förut!! Känns som om jag har kissat lite överallt i Stockholm och utanför lol. What to do lixom? 
 
Lottis och jag hånglade litt i Elias knä. (fyllehångel/kompishångel) fast hon är ju min flickvän ändå hihi, mer kärlek på fyllan. 
 
Lottis och Issas försök att vara modeller, de trodde de var f1 snygga fick jag höra dagen efter. Herregud skrattar bara jag ser den här bilden. Och lottis huvud som ser avhugget ut. 
 
Konferenslottis. HAHAHA
 
Dagen då vi slutar ettan. Trötta och kind of bakis. Varför vaknar jag upp helt svullen för??
 
Paula HAHAHA
 
Sekunden efter tappades drinken ut HAHAH så jäkla kul att fånga ett sånt här ögonblick på bild.
 
Lite bilder jag inte visat upp här i bloggen. Jesus vad jag skrattar när jag ser de här bilder (finns fler men de är lite mer vågade så därför är inte alla mina nära kompisar med). Ser så mycket fram emot fler kvällar att skapa minnen och ta roliga bilder med dessa, och säkert fler!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0