kvällstankar


Försöker sova men kan verkligen inte. Funderar på så många saker och ja kan inte koncentrera mig på att vara trött? Lyssnar på 1D och blir fett peppad på skolan, eller känner mig starkare typ. :) En  sån känsla att jag ska sluta bry mig om allt som jag gör fel/tycker är pinsamt ska jag glömma
osv. Jag menar ingen bryr sig egentligen  och ja.. Alla är fokuserade på dem själva och jag behöver inte vara den tjejen som tar mest plats eller så för att må
bra och ha kul. Har kommit på att jag har faktiskt kul i skolan. Skrattar så
himla mycket med mina kompisar och ja.. Har egentligen inte mått såhär
bra (i genomsnitt) på flera år. Ska verkligen inte klaga då det finns miljoner andra som har det värre än mig i skolan. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0