Höstlov/halloween i skolan imorgon!!

google bild 
Sket i franskaläxan. Har typ 30 meningar som jag ska kunna stava men orkar inte.. Har suttit minst 30 minuter varje dag men kan ändå bara 3/30 stycken haha. Men ja kommer få typ 1/10 imorgon men bryr mig inte för har ansträngt mig så många gånger den här terminen hehe. Imorgon ska alla i skolan klä ut sig, och jag med för första gången på friberga. varför har jag inte klätt ut mig förut? Kanske för att då man är 7a/8a så tycker niorna att man är töntig men nu när jag är 9a så är det en heeelt anna grej! Svårt att förklara men ska i alla fall vara cowgirl, kom inte på något annat och vill inte köpa massa grejer heller. Kommer bli rätt okej ändå för har rutig shorta, boots, hatt, flätor och så. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0