höstlov är så skönt!

 
förlåt för bildbrist (återigen) men ska verkligen börja ta fina bilder. btw, min weheartit sida är så deep. men tycker nog att weheartit är den bästa appen (efter instagram)!
Älskar att sova ut på mornarna så himla härligt. Dock så är jag väldigt lat och kollar bara på film eller spelar sims (xD) så ja. Imorgon ska jag i alla fall vara med litt kompisar. Vi ska bada och sen äta lunch i täby. Vill också verkligen börja träna. Typ jogga eller så för vill så gärna vara i form, bra kondition och fit kropp och så men börjar aldrig. Ska börja imorgon har jag bestämt nu, powerwalk. Det är bara ett + om det regnar för då är det inga andra i skogen. Aja ska fortsätta kolla på film nu och snart sova.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0