Glad :)

Förlåt, ska verkligen börja fota för har sån bildbrist.. Här är en bild från tyskland i alla fall
Idag har varit en bra dag! Har varit glad idag förutom typ 10 minuter på bilden. Fick typ något deppanfall och var sur i tio min men det gick över på som sagt 10 min. hahha. Slutade halv två men stannade lite efter för att göra en sak och kom hem vid två. Har pluggat biologi för ska ha omprov på någon del för fick bara E så jag fick göra om, men det kommer gå bättre imorgon! Ska klippa mig imorgon efter skolan om det finns någon bra frisör i stinsen. Har så himla svårt att lita på frisörer för gråter typ alltid efter om jag inte blir nöjd (hänt mer än 3 gånger haha). Måste växa upp men ärs det kommer bli fint tror jag. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0