Vårjackor

1. Jofama by Kenza 3, 2. HM, 3. HM 
Jofama by Kenza 3 jackan är ju helt äckligt snygg! Och skitfin innuti och allmänt vårig den är absolut en drömjacka! Men den är inte värd nästan 3000 kr tycker jag.. Nej den är supersnygg men 3000 kr på en jacka skulle jag inte lägga pengar på. HM jackan i mitten är helt okej men tycker att alla skinnjackor (fejk) är så otroligt osköna och kalla. Fin få lida pin? Men tycker skinnjackor bara är snygga när de är öppna men det är så kallt. Som sagt tycker jag de är jätteosköna och hårt och halvläskigt material. Jacka nummer 3 är från HM också, militärgröna jackor är sjukt snygga på folk som passar i dem men jag är inte så vågad av mig och känns inte som min stil! Men de är snygga på andra men inte på mig. Har panik, måste köpa vårjacka snart men hittar ingen som är bra. Åh. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0