Tankar

Ful bild från förra julen
Kom just på att jag inte har varit utanför huset sedan torsdag.. Helgen har jag bara varit hemma och haft tråkigt och surat typ. Varför är jag så lat? Eller är inte alls lat faktiskt men har ingenting att göra utomhus så varför ska jag då gå ut lixom? Gjorde pepparkakshus igår, det blev inte så jättefint men bättre än för några år sedan. Imorgon är det måndag. Ska försöka att inte vara sur för det för det är bara 1 skolvecka kvar, eller bara 1 vanlig skoldag och resten temadagar, städning och avslutning. Men har ändå inte lust att gå till skolan för orkar inte med massa personer där. Nu fick jag en klump i magen.. blä, vill ha ledighet och inte massa onödiga dagar som man måste stå ut med. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0