ricinolja


Fick ju ricinolja i julklapp och har varit väldigt nojig över om den skulle vara bra eller inte. Det är en väldigt fet olja som ska göra att håret växer upp till 5 cm i månaden. Har ju läst massa negativa saker om att den ska vara dålig som finnar i hårbotten, tappar hår, sliter ut håret osv! Men sen så har jag läst att den funkar jättebra för vissa och deras hår blir mycket finare. Men provade den nyss i alla fall och så får jag se om den funkar eller inte. Tog väldigt lite för att se att jag inte var allergisk eller något. Ska bli intressant, hoppas håret växer mycket mer nu eller om det bara är sånt som folk säger. En liten rolig sak är att ricinolja är laxeringsmedel hahha! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0