Är det söndag?..

Så skönt när man inte vet riktigt vilken dag det är! Lördag varje dag typ. Idag vaknade jag upp hos elss för sov över där förra natten med elin. Ja sen var jag jätteseg när jag kom hem för sov inte så bra under natten, vaknade fler gånger och hade svårt att somna om. Men vilade i några timmar och såg på film. Sen vid halv fyra träffade jag nora och elin en stund sen gick jag hem och åt middag osv! Just nu har jag gröt i ansiktet, ja gröt. Eller havregryn och vatten.. Räknas det som gröt om det har kokats och så? Aja den här ansiktsmasken ska vara bra mot huden i alla fall. Ska se på någon film nu igen och sen sova åh är peppad på livet tack vare massa citat och weheartit! 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0